INFORMAȚII DESPRE LIVRARE
Francesco Conte com srl denumită în continuare si “Societatea”
Societatea acceptă comenzile de livrare în România
Este necesar un număr de telefon direct pentru a vă contacta în caz de nevoie. Nu putem expedia sau livra la Căsuțele Poștale.
Societatea confirmă acceptarea comenzii prin trimiterea unui e-mail sumar automat la adresa de e-mail indicată de client.
Societatea pregătește mărfurile indicate în comandă și apoi transferă coletul către Curier .
Livrările se fac în zilele lucrătoare, de luni până vineri între orele 8:30 și 18:00 și nu se fac în zilele de sărbătoare legală.
Timpul necesar curierului pentru livrarea coletului la domiciliul clientului este detaliat în secțiunea Timp de livrare și tip și este considerat orientativ, deoarece poate fi modificat din motive de forță majoră, trafic slab și condiții rutiere, greve sau un act al Autorității Publice.
COSTURI DE LIVRARE
Costurile de livrare sunt taxate de Client și variază în funcție de zona/adresa în care este expediat coletul.
Pentru informații suplimentare, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți notiziario@venchi.ro
În prezența curierului, vă rugăm să vă asigurați că:
– numărul coletelor livrate corespunde cu ceea ce este indicat pe scrisoarea de transport (livrată de curier)
– ambalajul nu este vizibil deteriorat, manipulat, umed, prea ușor sau altfel modificat în materialele sale de etanșare. Toate pachetele noastre sunt marcate cu cuvântul Venchi, prezintă o etichetă de identificare care conține informațiile destinatarului și sunt sigilate cu banda noastră personalizată.
Orice daune externe sau lipsa de corespondență a numărului de colete trebuie raportate imediat Curierului în scris pe avizul de livrare.
În cazul în care nu este posibilă verificarea integrității produsului în momentul livrării, vă rugăm să semnați „sub rezerva verificării” pe chitanța de livrare .
Pentru informații suplimentare, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți notiziario@venchi.ro
TIMPURI DE TRANSFER CATRE CURIER
Timpul necesar pentru transferul produselor către Curier
Comenzile primite până la miezul nopții în zilele lucrătoare sunt transferate către Curier în termen de două zile lucrătoare. Aceasta înseamnă, de exemplu, că, dacă o comandă este plasată și confirmată până luni, aceasta poate fi transferată curierului până miercuri; Curierul va calcula timpul estimat de livrare din ziua în care primește coletul.
TIMP ȘI TIP DE LIVRARE A CURIERULUI
Când comanda dvs. este gata pentru expediere, Curierul vă va trimite un mesaj prin care vă va anunța ziua în care este programată livrarea.
Cu toate acestea, nu este posibil să se definească un orar precis, iar curierul nu poate programa livrarea pentru o perioadă anterioară prin telefon.
Clienții vor putea urmări expedierea în mod independent prin intermediul sistemului de urmărire online care este disponibil prin linkul din e-mailul de confirmare a expedierii.
Potențiale întreruperi ale serviciului Curierului
În cazul în care Curierul nu poate să înceapă sau să continue transportul expedierii expeditorului din motive pentru care nu este responsabil, nu va constitui o încălcare a contractului cu expeditorul, dar Curierul va face tot posibilul în mod rezonabil în aceste condiții pentru a începe sau continua transportul . De exemplu, evenimentele de forță majoră vor include: întreruperea rutelor terestre sau a căilor aeriene din cauza vremii nefavorabile, precum și a incendiilor, inundațiilor, războiului, revoltelor sau tulburărilor, acțiuni ale autorităților guvernamentale sau ale altor autorități (inclusiv, dar nelimitat la vamă), conflicte de muncă sau obligații care implică Curierul sau terți.